poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Podsumowanie kwietnia 2012 - podstawowe statystyki i wnioski


PODSUMOWANIE KWIETNIA

Rozpocząłem typowanie od 31 marca trzema typami, które rozliczyłem na meisiąc kwiecień. Założenia które sobie ustaliłem wyglądały następująco:

osiągnięcie 10% zwiększonego kapitału (czyli 1013,89j) i Yield. Będę typował stawką ruchomą, w zależności od ryzyka typu, zazwyczaj jedno zdarzenie dziennie. Zwiększenie skuteczności typowania do minimum 70%,osiągnięcie założonego zysku i Yield.

Pewne rzeczy udało mi się osiągnąc, niektóre nie w pełni. Wszytsko nadmienię poniżej, na początek suche statystyki


Bankroll początkowy (31 marca 2012): 921,72j
Zakładany bankroll na koniec miesiąca: 1013,89j (+10% więcej)
Zakładany Yield: +10%

Teraz dane z całego miesiąca (stan na 30 kwietnia 2012):

Stan Bankrollu: 991,52j (+7,57%)
Zysk/strata: +69,80j
Suma stawek: 395j
Suma Wygranych: 464,80j
Yield: +17,67%
Ilość typów: 30
Ilość typów trafionych: 20 (66,67%)
Ilość typów nietrafionych: 10 (33,33%)
Ilość zwrotów: 0
Średni kurs: 1,74
Średnia stawka: 13,17j

CEL 10% Yield - OSIĄGNIĘTY (+17,67%, yield znakomity, a mógł być lepszy, gdyby nie chwiejny koniec miesiąca)
CEL 10% przyrostu kapitału - NIE OSIĄGNIĘTY (+7,57%, fajny wynik, ale ostatnie dwa typy w miesiącu znacząco mi ten wynik zmniejszyły, spokojnie bym ten cel osiągnął)

Miesiąc kwiecień był zdecydowanie najlepszym moim miesiącem, jeśli chodzi o zwiększenie skuteczności typowania. Ustabilizowałem swoje zasady, twardo gram według wyznaczonych reguł, nie szaleję ze stawkami, gram tylko singlami. Samo to mi dało znakomite efekty. Widzę teraz, że twarde trzymanie się zasad, posiadanie chłodnej głowy i granie tylko tego na czym się znam daje zajebistą satysfakcję - i co najważniejsze - wyniki. Wiem, że taki styl gry daje mi pewne zyski. Ten miesąc pokazał, w jakim stylu powinienem grać. Zaczynałem miesiąc od nadrabiania zaległości za styczeń (najgorszy miesiąc, który w sumie wpłynął na to jak teraz gram), zaczynałem od ogólnego yieldu na poziomie -6,36%, a skończyłem na poziomie -0,55%! W ciągu miesiąca było też tak, że już osiągałem dodatni ogólny yield, ale ostatnie dni miesiąca były chwiejne i trochę zaniżyły mi wyniki. Kwestia skuteczności - 66,67%, nie osiągnąłem celu jakim była co najmniej 70% skuteczność. Wiem natomiast, że gdyby nie te dwie ostatnie niespodzianki, to na spokojnie ten wynik bym osiągnął. Mimo to jestem bardzo zadowolony. Wysoka skuteczność = wysokie wyniki. Zdecydowałem się też na następny miesiąc zwiększyć stawke początkową z 10j, do 20-25j. Wiem, że jeśli utrzymam wysoką skutecznośc i będę grał twardymi zasadami, to korzystnie wpłynie na moje wyniki. Będę w taki sposób grał w maju. Podoba mi się taki sposób gry. Zacznę typowanie od 5 maja, gdyż chcę wykorzystać długi weekend :D

ZAŁOŻENIA NA MIESIĄC MAJ - osiągnięcie 10% zwiększonego kapitału (czyli 1090,67j) i Yield. Stawka ruchoma, w zależności od ryzyka typu, zazwyczaj jedno zdarzenie dziennie. Utrzymanie skuteczności typowania do minimum 70%, osiągnięcie założonego zysku i Yield.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.