piątek, 23 listopada 2012

Testowy kupon typu "Tasiemiec" [SCREEN]

Postanowiłem sprawdzić (TYLKO DZIŚ), czy rzeczywiście kupony typu "Tasiemiec" to droga do szybkiej utraty pieniędzy. Zrealizowałem kupon, o wartości 10 zł po kursie 20,88. Postanowiłem się z tym kuponem z Wami podzielić, by razem śledzić wyniki spotkań. Jak dokonałem wyboru typów?

Typy, które wybrałem dotyczą wielu dyscyplin sportowych (nie tylko piłki nożnej). Opierałem się między innymi na statystykach, na typach z for bukmacherskich (dotyczy również innych dyscyplin, których nie jestem znawcą i częstotliwością występowania danego typu), informacjami ze stron internetowych poszczególnych klubów sportowych, wyników z ostatnich 5 meczów itp. Z całej dostępnej oferty, pokusiłem się o wybór jedenastu meczów, które moim zdaniem mają największe prawdopodobieństwo wystąpienia. Zrobiłem kupon akumulowany.

Aż sam jestem ciekaw wyników. Śledźcie temat razem ze mną. Będzie ciekawie! :)

Oto screen z kuponu



Pozdrawiam serdecznie! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.