wtorek, 3 stycznia 2012

Nowy rok, nowe cele, nowe typy

Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku zdecydowałem by znowu zamieszczać typy. Bardzo zaniedbałem bloga ostatnimi czasy, więc moim postanowieniem noworocznym jest rzetelne jego prowadzenie. Mam zamiar udowodnić lub obalić tezę, czy z bukmacherki da się generować zyski. Zaczynamy od konkretów:

Bankroll: 1000j
Cel 1: Yield na poziomie minimum 10%
Cel 2: 1100j w Bankrollu do końca miesiąca.
Stawkowanie: od 1% do 5% Bankrollu (w zależności od ryzyka zdarzenia)

Priorytetem jest długoterminowy zysk, powolne i co najważniejsze regularne powiększanie kapitału. Każdego miesiąca mam zamiar umieszczać statystyki miesiąca w formie podsumowania. W następnym poście umieszczę typy które już do tej pory wybrałem. Do tego typowanie będzie moją formą nauki, nauki doboru odpowiednich typów, stawkowania i ich analiz. W międzyczasie zadbam o rozwój samego bloga. W tym aspekcie również mam swoje cele, które w swoim czasie wymienię.

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.