środa, 18 września 2013

Jak wygrać kupon w zakładach bukmacherskich z kursem łącznym 19 500?

Znalazłem bardzo interesujący i wręcz niewiarygodny kupon!

Otóż w Rawie Mazowieckiej, w jednym z punktów naziemnych Toto-Mixa dnia 13 września 2013 roku został zawarty kupon (co najważniejsze - wygrany!) o łącznym kursie wynoszącym... 19 500! Stawka na kupon wyniosła 2 zł (co sugeruje, że kupon został zawarty dla zabawy). Zwycięzca zgarnął 34 320 zł! Oto kupon z porażającym kursem:


Co jest w tym niesamowitego? Graczowi udało się w czterech meczach wytypować dokładny wynik (wyniki powyższych meczów kolejno od góry - 2:0, 2:0, 1:1, 3:1)! Pojawia się tutaj podstawowe pytanie - czy wiedział więcej, niż standardowy gracz, czy może miał wielkie szczęście?

Napisz w komentarzu co o tym sądzisz.

3 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że to kwestia szczęścia. Założył bowiem, że w meczu Livorno będzie under i nie wygrają goście. Wyjątek zostawił dla jednobramkowego zwycięstwa gospodarzy powyżej underu (czyli dla 2:1).
    W drugim meczu dokładnie to samo.
    W trzecim meczu ... hmmm... tu mam wątpliwości bo nie ma tam wyniku 1:1.... pozostałe sugerują, że gospodarz nie przegra, że nie wygra więcej niż dwoma bramkami i ze wynik nie będzie hokejowo wysoki.
    SN12 - nie mam pojęcia co to za typ, więc się nie wypowiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trzecim meczu (Inter - Juve) padł wynik 1:1 i jest on do wyboru w kuponie (ostatnia opcja, czyli 20), co do SN12, to znalazłem wyjaśnienie oznaczenia w Toto-mixie:

      SN12
      Należy wytypować, czy dana drużyna strzeli bramki w obu połowach meczu (łącznie z golami samobójczymi drużyny przeciwnej) , gdzie:
      1 – oznacza, że drużyna zdobędzie bramki w obu połowach
      2 – oznacza, że drużyna nie zdobędzie bramki w którejś z połów meczu

      W tym wypadku wytypował SN1, czyli w obu połowach Hoffenheim strzeli bramkę... I tak było! W 45 minucie i 54. Źródło: http://www.livescore.com/soccer/germany/bundesliga/hoffenheim-vs-borussia-monchengladbach/1-1479030/

      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. tak szczerze mówiąc to zastanowiłbym się czy ten kupon został naprawdę zawarty, zawsze mam takie wątpliwości jak bukmacherzy pokazują ile to nie można u nich wygrać, chociaż przyznam że raz byłem naocznym świadkiem jak mój jeden znajomy postawił na remis w NBA i mu weszlo, oczywiście wtopił mu na tym kuponie kurs 1,23 czy coś w tym stylu i nie wygrał nic, ale to już sprawa drugorzędna ;)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.